[vc_row css=”.vc_custom_1410358112693{padding-top: 45px !important;padding-bottom: 45px !important;}” background_style=”normal”][vc_column css=”.vc_custom_1410358381468{padding-top: 3% !important;padding-bottom: 3% !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1462120012071{margin-bottom: 0px !important;}”]

GYIK

[/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1462120333380{margin-bottom: 0px !important;}”]

Gyakran ismételt kérdések

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” background_style=”normal”][vc_column][vc_column_text]

KÉRDÉSEK A KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

[/vc_column_text][vc_separator][vc_row_inner css=”.vc_custom_1410358939666{margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358507947{padding-right: 5% !important;}”][vc_column_text]Külföldön élek (EU) de szeretnék rendelni a termékeitek közül. Hogy lehetne megoldani?

A külföldi megrendeléseket kizárólag az Európai Unió területén belül áll módunkban kiszállítani. Az Unio-s tagállamokba történő megrendelés, kizárólag előre utalásos módon történő vásárlással és fizetéssel lehetséges. Tehát te felkeresel minket, mi egyeztetünk veled majd kiállítjuk a díjbekérő számlát, amit emailben elküldünk neked. Figyelem! A csomagot csak a számla végösszegével megegyező befizetés beérkezése után adjuk fel![/vc_column_text][vc_column_text]Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?

A csomagok Magyarország területén a megrendelés napjától számított 2-8 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, tehát ha hétfőn rendeltél, kedd és péntek között várhatod a csomagot! Külföld esetében ez a pénz beérkezésétől számított 3-10 munkanap![/vc_column_text][vc_column_text]Mennyibe kerül a kiszállítás?

A posta és csomagolási költség 15.000 Ft-os értékhatárig 1500Ft csomagonként Magyarország területén belül. 15.000 Ft összértékű vásárlás felett az országon belül a kiszállítás ingyenes! A külföldi csomagok szállítási díja országfüggő, a rendelési adatoknál az ország kiválasztása után automatikas mutatja a rendszer az adott országhoz tartozó szállítási költséget.[/vc_column_text][vc_column_text]Nem kaptam értesítést a GLS-től!

Mindenképpen nézd meg az email fiókod Spam mappáját, gyakran oda kerülnek ezek az üzenetek. Amennyiben ott sem találod, de már ott kéne hogy legyen a csomag, keress meg minket emailben vagy telefonon![/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358522387{padding-right: 5% !important;}”][vc_column_text]Külföldön élek (EU-n kívül) de szeretnék rendelni a termékeitek közül. Hogy lehetne megoldani?

A külföldi megrendeléseket kizárólag az Európai Unió területén belül áll módunkban kiszállítani, így ha az Unio-n kívülre szeretnél rendelni, sajnos nem tudunk neked segíteni![/vc_column_text][vc_column_text]Posta vagy futárszolgálat hozza a csomagot?

A csomagokat a GLS futárszolgálat kézbesíti, három kézbesítési kísérlet lehetőségével! A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesít majd téged, hogy a következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz majd, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időintervallumot a várható kézbesítésről.[/vc_column_text][vc_column_text]Mi van ha nem tudom átvenni a csomagot?

A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kapsz majd. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban vagy egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.[/vc_column_text][vc_column_text]Mi történik ha nem veszem át a csomagot?

Amennyiben pénzhiány vagy az időpont egyeztetés képtelensége miatt az első kiszállítási kísérlet meghiúsul, úgy a GLS futárszolgálat még 2 alkalommal megkísérli a kiszállítást. Amennyiben a csomag átvételét megtagadod, azt visszaszállítják hozzánk. Az ilyen visszaérkező csomagok címzettjei a jövőben kizárólag előre utalásos formában adhatnak le rendelést az oldalunkról.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” background_style=”normal” css=”.vc_custom_1410359860044{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 65px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

MÉRET PROBLÉMÁK

[/vc_column_text][vc_separator][vc_row_inner css=”.vc_custom_1410358946799{margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358507947{padding-right: 5% !important;}”][vc_column_text]Sajnos rossz méretet rendeltem, ki tudnátok cserélni?

A megrendelés előtt mindig figyelmesen nézd végig a megrendelni kívánt termék méretadatait! A túl kicsi-túl nagy méreteket természetesen ingyen kicseréljük, de mind a régi termék visszaküldésének, mind pedig az új termék elküldésének postaköltsége a megrendelőt (azaz téged) terheli! Méretcsere ügyében keresd az ügyfélszolgálatunkat a csomagban kapott kártyán szereplő ügyfélszolgálati elérhetőségek egyikén.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358522387{padding-right: 5% !important;}”][vc_column_text]Sajnos más méretet kaptam mint amit rendeltem, ki tudnátok cserélni?

Amennyiben nem azt a terméket kaptad, amit megrendeltél (a megerősítő emailben láthatod a rendelésed), természetesen ingyen kicseréljük neked. Ilyen esetekben mind a régi termék visszaküldésének, mind pedig az új termék elküldésének postaköltsége minket terhel majd! Rendelési hiba ügyében keresd az ügyfélszolgálatunkat a csomagban kapott kártyán szereplő ügyfélszolgálati elérhetőségek egyikén.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”boxed” background_style=”normal”][vc_column][vc_column_text]

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

[/vc_column_text][vc_separator][vc_row_inner css=”.vc_custom_1410358939666{margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358507947{padding-right: 5% !important;}”][vc_column_text]Átutalásos fizetést választottam, de nem kaptam bankszámla adatokat!

Az utalásos megrendeléseinkről nem küldünk automatikusan számlát. A rendelés feldolgozása után (munkanapokon, munkaidőben) díjbekérő számlát küldünk a rendelésnél megadott email címre. A díjbekérő számla tartalmazza a banki adatokat, az utalandó végösszeget, és a számla sorszámát amit az utalásnál fel kell tüntetni, hogy azonosíthassuk a befizetőt.[/vc_column_text][vc_column_text]Már elutaltam a pénzt, de a csomag még sehol!

Az utalások beérkezésének hossza ország és bankfüggő. A csomagot azon a napon adjuk fel, amelyik napon a a bankszámlánkon megjelenik a befizetés. Külföldi utalások esetében ez akár 4-5 munkanapot is igénybe vehet.[/vc_column_text][vc_column_text]Fizethetek készpénzzel a futárnak a csomag átvételekor?

Magyarország területén belül természetesen van mód utánvétes rendelésre, ilyenkor a csomag ellenértékét kézbesítéskor a futárnak kell kifizetni, készpénzben. Az ország területén kívül sajnos nincs lehetőség lehetőség utánvétes rendelésre, ebben az esetben kizárólag előre utalásos fizetési mód lehetséges.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1410358522387{padding-right: 5% !important;}”][vc_column_text]Van lehetőség személyes átvételre is?

Nem, sajnos személyes átvételre nincsen lehetőség. A termékeket kizárólag kiszállítással lehet megrendelni![/vc_column_text][vc_column_text]Csak Forint-ban lehet fizetni, vagy EURO-ban is?

Kizárólag forint számlánk van, így a befizetéseket is csak forintban tudjuk fogadni. Az országok közti átutalások magas banki költségei (1000-1500 Ft) miatt javasoljuk a www.transferwise.com oldal használatát, ahol ez a költség pár száz forintra csökkenthető, és az utalást is az adott országon belül, az adott ország pénznemében lehet megtenni.[/vc_column_text][vc_column_text]Mi ez a transferwise.com? Megbízható dolog?

Természetesen. A transferwise egy banki átutalási szolgáltatás, aminek használatával az országok közti utalási költségek jelentősen csökkentők. A befizető a transferwise bankszámlájára utalja el az összeget, a befizető országának pénznemében, a transferwise által a befizető országában létrehozott bankszámlájára. A pénz beérkezése után, a transferwise a magyaroszági bankszámlájáról jóváírja nekünk a befizetést, és ezzel az utalás meg is történt. Ezzel a módszerrel a szokásos 1000-1500 Forintos (átváltási és tranzakciós díj) költség néhány száz forintosra csökkenthető. [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1410359796122{padding-top: 60px !important;padding-bottom: 60px !important;background-color: #eaeaea !important;}” background_style=”normal”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1462138355447{margin-bottom: 0px !important;}”]

Nem kaptál választ a kérdésedre? Írj nekünk!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]