GYAKORI KÉRDÉSEK

KÉRDÉSEK A KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

Külföldön élek (EU) de szeretnék rendelni a termékeitek közül. Hogy lehetne megoldani?
A külföldi megrendeléseket kizárólag az Európai Unió területén belül áll módunkban kiszállítani. Az Unio-s tagállamokba történő megrendelés, kizárólag előre utalásos módon történő vásárlással és fizetéssel lehetséges. Tehát te felkeresel minket, mi egyeztetünk veled majd kiállítjuk a díjbekérő számlát, amit emailben elküldünk neked. Figyelem! A csomagot csak a számla végösszegével megegyező befizetés beérkezése után adjuk fel!

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?
A csomagok Magyarország területén a megrendelés napjától számított 2-8 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, tehát ha hétfőn rendeltél, kedd és péntek között várhatod a csomagot! Külföld esetében ez a pénz beérkezésétől számított 3-10 munkanap!

Mennyibe kerül a kiszállítás?
A posta és csomagolási költség 20.000 Ft-os értékhatárig 1800Ft csomagonként Magyarország területén belül. 20.000 Ft összértékű vásárlás felett az országon belül a kiszállítás ingyenes! A külföldi csomagok szállítási díja országfüggő, a rendelési adatoknál az ország kiválasztása után automatikas mutatja a rendszer az adott országhoz tartozó szállítási költséget.

Nem kaptam értesítést a GLS-től!
Mindenképpen nézd meg az email fiókod Spam mappáját, gyakran oda kerülnek ezek az üzenetek. Amennyiben ott sem találod, de már ott kéne hogy legyen a csomag, keress meg minket emailben vagy telefonon!

Külföldön élek (EU-n kívül) de szeretnék rendelni a termékeitek közül. Hogy lehetne megoldani?
A külföldi megrendeléseket kizárólag az Európai Unió területén belül áll módunkban kiszállítani, így ha az Unio-n kívülre szeretnél rendelni, sajnos nem tudunk neked segíteni!

Posta vagy futárszolgálat hozza a csomagot?
A csomagokat a GLS futárszolgálat kézbesíti, három kézbesítési kísérlet lehetőségével! A csomag feladásakor a GLS e-mailben értesít majd téged, hogy a következő munkanapon a csomagod kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz majd, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időintervallumot a várható kézbesítésről.

Mi van ha nem tudom átvenni a csomagot?
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kapsz majd. Az e-mailben megadott linken keresztül kiszállítási rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban vagy egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

Mi történik ha nem veszem át a csomagot?
Amennyiben pénzhiány vagy az időpont egyeztetés képtelensége miatt az első kiszállítási kísérlet meghiúsul, úgy a GLS futárszolgálat még 2 alkalommal megkísérli a kiszállítást. Amennyiben a csomag átvételét megtagadod, azt visszaszállítják hozzánk. Az ilyen visszaérkező csomagok címzettjei a jövőben kizárólag előre utalásos formában adhatnak le rendelést az oldalunkról.


PROBLÉMÁK A RENDELÉSSEL

Sajnos rossz méretet rendeltem, ki tudnátok cserélni?
A megrendelés előtt mindig figyelmesen nézd végig a megrendelni kívánt termék méretadatait! A túl kicsi-túl nagy méreteket természetesen ingyen kicseréljük, de mind a régi termék visszaküldésének, mind pedig az új termék elküldésének postaköltsége a megrendelőt (azaz téged) terheli! Méretcsere ügyében keresd az ügyfélszolgálatunkat a csomagban kapott kártyán szereplő ügyfélszolgálati elérhetőségek egyikén.

Sajnos más méretet kaptam mint amit rendeltem, ki tudnátok cserélni?
Amennyiben nem azt a terméket kaptad, amit megrendeltél (a megerősítő emailben láthatod a rendelésed), természetesen ingyen kicseréljük neked. Ilyen esetekben mind a régi termék visszaküldésének, mind pedig az új termék elküldésének postaköltsége minket terhel majd! Rendelési hiba ügyében keresd az ügyfélszolgálatunkat a csomagban kapott kártyán szereplő ügyfélszolgálati elérhetőségek egyikén.

Sajnos nem kaptam választ a kérdésemre, fel tudlak hívni titeket?
A már leadott rendelésekkel kapcsolatban az alábbi számon tudsz elérni minket, hétköznapokon 13-16 óra közötti időszakban: 0620/2601090


FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Fizethetek bankkártyával a weboldalon?
Sajnos bankkártyás fizetére nincs lehetőség.

Átutalásos fizetést választottam, de nem kaptam bankszámla adatokat!
Az utalásos megrendeléseinkről nem küldünk automatikusan számlát. A rendelés feldolgozása után díjbekérő számlát küldünk a rendelésnél megadott email címre. A díjbekérő számla tartalmazza a banki adatokat, az utalandó végösszeget, és a számla sorszámát amit az utalásnál fel kell tüntetni, hogy azonosíthassuk a befizetőt. Ha 36 óra elteltével sem kaptál díjbekérőt ellenőrizd a SPAM mappádat, ha pedig ott sem találod, írj nekünk!

Már elutaltam a pénzt, de a csomag még sehol!
Az utalások beérkezésének hossza ország és bankfüggő. A csomagot az azt követő napon adjuk fel, amelyik napon a bankszámlánkon megjelenik a befizetés. A pénz beérkezése külföldi utalások esetében akár 4-5 munkanapot is igénybe vehet.

Fizethetek bankkártyával a futárnak a csomag átvételekor?
Sajnos bankkártyás fizetési mód nem lehetséges.

Fizethetek készpénzzel a futárnak a csomag átvételekor?
Magyarország területén belül természetesen van mód utánvétes rendelésre, ilyenkor a csomag ellenértékét kézbesítéskor a futárnak kell kifizetni, készpénzben. Az ország területén kívül sajnos nincs lehetőség lehetőség utánvétes rendelésre, ebben az esetben kizárólag előre utalásos fizetési mód lehetséges.

Van lehetőség személyes átvételre is?
Nem, sajnos személyes átvételre nincsen lehetőség. A termékeket kizárólag kiszállítással lehet megrendelni!

Csak Forint-ban lehet fizetni, vagy EURO-ban is?
Kizárólag forint számlánk van, így a befizetéseket is csak forintban tudjuk fogadni. Az országok közti átutalások magas banki költségei (1000-1500 Ft) miatt javasoljuk a www.transferwise.com oldal használatát, ahol ez a költség pár száz forintra csökkenthető, és az utalást is az adott országon belül, az adott ország pénznemében lehet megtenni.

Mi ez a transferwise.com? Megbízható dolog?
Természetesen. A transferwise egy banki átutalási szolgáltatás, aminek használatával az országok közti utalási költségek jelentősen csökkentők. A befizető a transferwise bankszámlájára utalja el az összeget, a befizető országának pénznemében, a transferwise által a befizető országában létrehozott bankszámlájára. A pénz beérkezése után, a transferwise a magyaroszági bankszámlájáról jóváírja nekünk a befizetést, és ezzel az utalás meg is történt. Ezzel a módszerrel a szokásos 1000-1500 Forintos (átváltási és tranzakciós díj) költség néhány száz forintosra csökkenthető. 

Nem kaptál választ a kérdésedre? Írj nekünk!